söndag 12 januari 2014

men heeej

LJUS!!!!! <3

Alltså jag blir så lycklig.
Förut när jag gick Kungsgatan ner, bredvid Ida och Alice, så kände jag något så ovant och konstigt. Jag försökte förklara för dem och sa att det kändes som att jag inte befann mig i verkligheten. Mer som i en dröm eller en film. På ett bra sätt, jag kände mig mer tillfreds än på länge.
Jag kunde inte sätta fingret på vad det var, men nu förstår jag. SOLEN, åh du älskade sol. 


Senaste månaden har det regnat och regnat, vilken tid det en vart på dygnet. Det har varit molnigt och dunkelt, eller beckmörkt. 

Lättnaden när solen kommer fram, när man får känna solljus. 
Det är som att all livsglädje vart försvunnen och nu äntligen är den tillbaka.

Åh <3333333333333


Hade en väldigt mysig kväll igår, hemma hos Almis i hennes (!) lägenhet. Är så jäkla avundsjuk, hon har PERFEKTA lägenheten, skojar inte. Så mysig och mini på ett bra vis. Längtar verkligen till att skaffa nåt eget, fan att det ska vara så dyrt bara. 

Käkade middag och massa godis och drack lite vin. Men vi tyckte inte att räckte så vi samlade ihop alla kontanter vi hade (hundratrettioåtta kronor) och så gick jag och Alice till Almas granne och plinga på. Pinsamt kan man tycka, men det var så roligt att det inte spelar någon roll. & han var så gullig och snäll så att jag nästan blev kär.

Drog på en fest som var riktigt tråkig, så vi åkte hem och åt chips med dipp. Det var gott.

Nej, nu ska jag ta tag i ett äckelpedagogik
arbete. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar