tisdag 23 oktober 2012

At this very moment

Så sitter jag med pormask-plåster över hela ansiktet.
Ni skulle gärna fått en bild om det inte vore för att jag ser idiotisk ut.
He he.
Kliade mig i ögat med någon sorts frätande salva på fingrarna.
Sved något förjävligt och storgrät i fem minuter i tron om att jag skulle bli blind.
"Tänk om det här är sista stunden i mitt liv som jag kan se", sa jag till mamma men hon skrattade bara åt mig.
Jag var seriöst livrädd, så rädd för att bli av med synen.

Okej då, ni kan få en bild ändå.
Fast den har massa effekter för att förflytta fokuset från mitt ansikte till alla konstiga ologiska prickar.
Denna effekten heter Peter. Hej Peter

Fast med tanke på storleken är effekterna onödiga.
Men fula bilder ska vara små, så är det.

Fan vad konstig jag är. Rätt tur att ingen vet om min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar