torsdag 25 oktober 2012

Imorgon lämnar jag detta tråkiga land, weoweo.
Fast bara fram till onsdag.
Ska bli så kul att se Rom, känns som en väldigt speciell stad på något vis.
Fail att jag inte tål pizza och pasta bara... Får väl hoppas på att den glutenfria är hyfsad.
Som alltid, seriöst alltid, har vi otur med vädret. Nu i början på veckan har det varit 23 grader och sol där nere och torsdag, dagen efter vi åkt hem, ska det vara 20-25 grader med sol.
Men när vi är där, ja, då är det antingen 15 grader eller 19 grader och regn...
Så jävla typiskt. Jag borde inte åka utomlands, jag får ändå fult väder.

Här kommer lite bilder från igår:
(Trots att jag och Alice alltid går ut för att fota tillsammans så blir det ändå alltid jag som fotar henne. Men det är så vi trivs bäst - hon framför kameran och jag bakom. Hon tog dock några få bilder på mig men de är så fula så jag spyr.)








Sorry för att jag överredigerar bilderna, kan helt enkelt inte låta bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar