måndag 7 april 2014

Hej där, 
Första gången jag skriver inlägg från mobilen. Undrar hur detta blir tro? Himla konstigt att jag inte gjort det tidigare. 

Vad gör jag då? Sitter på bussen på väg till skolan och blir ledsen när jag tittar ut för jag ser att dikena är fulla av skräp. Dikena är nog fel böjning, men så kan det gå.
 Hade precis börjat ta det finfina vädret förgivet när molnen och regnet återvände. Dem kan man minsann lita på, hann nästan bli orolig att Sverige förvandlats till typ Grekland. 

Alltså jag känner mig så himla peppig. Hade en super fredag (kanske kommer ett inlägg om den eftersom jag så sällan visar vad jag har för mig på dagarna), om tre futtiga dagar drar jag iväg på träningsläger och så fort jag kommer hem reser jag å familjen (eller halva familjen, eller vad tusan man säger när när föräldrarna är skilda) till Gran Canaria. Såå underbart. Min kropp neads sol. För att inte tala om att våren är på G/här.

Insåg nu varför jag aldrig mobilbloggat,  för att de få gånger jag har försökt så har de inte gått å ladda upp bilder. Å sånt är ju inte kul, inlägg utan bilder. Men nu blev det så, oups. 

Gah

Ni ska veta hur ofta jag skriver såna här inlägg om ingenting som jag sedan raderar. För att de är så jävla tråkiga. Men just nu känns ett tråkigt inlägg bättre än inget alls. Brukar i vanliga fall tänka tvärtom,  men för min egen skull kan även tråkiga saker var roliga att titta tillbaka på. 

Haha alltså förlåt, ni stackare som läst hela den här skiten. Men jag var i behov att få skriva fritt å fult. Nu ska jag lämna et ifred, hejdå

1 kommentar:

  1. Du borde vara med i någon slags rekordbok för tråkigaste inlägg. Haha nej då, du är söt du

    SvaraRadera