torsdag 27 mars 2014

And in this moment, I swear we are infinite

Tänkte på en grej förut, insåg att jag har tio personer som jag kan berätta i princip allt för. Det är helt otroligt. Sen berättar jag inte allt för alla dessa personer, då jag föredrar att prata med vissa om ett visst ämne och med andra om ett annat. Men fortfarande är det tio personer som jag verkligen litar på. Jäklar. Mycket kan jag sakna och önska att jag hade, men detta är jag sjukt stolt över - att jag har så många riktigt nära vänner. 
Sen är det ännu fler som jag öppnar mig för och kan berätta saker för i förtroende, men det är en annan sak. Tror jag.

Jaja. Nog om det.

Annars då? Rullar det? Hm, jo, det gör väl det. Snabbare och snabbare och snabbare.

Jag har sett så jäkla mycket bra film det senaste. Igår såg jag The Perks of Being a Wallflower för andra gången. SÅ bra. Se den bara 






Mitt hår är lite orange förresten. Har fått massa fina kommentarer och så men jag märker att många tycker att det är konstigt. Det tycker jag också, men jag gillar det faktiskt. Jättemycket. Känner mig lagom knäpp men fin. Det är en rolig färg.

Nu är huvudet tungt och sängen lockar. Puss


1 kommentar: