torsdag 7 mars 2013

Fotboll and stuff

En vacker sak, sport och livsstil. 
Min tränare kunde inte vara med på hela träningen idag, så när det var knappa hälften kvar fick jag ta över. 
Så kul. Gjorde såklart övningarna vi skulle och så, men efter det drog vi över tiden och det blev massage-ring, sjunga till Carola och  Gyllene Tider, kasta sig i lianer och känna sig som att man lika gärna var åtta år.

För ett år sedan och nio och en halv timma sedan skrev jag på min andra blogg att livet stod still, jag var trött på att ingenting hände och att jag ville att något skulle skaka om mig. 
Ha! Vänta du bara, om några månader kommer du längta ihjäl dig efter tiden då livet stod still. 
Men det är ju så det är. Man vill ha det man inte har och man vill vara där man inte är.









Gosig bild på mig och gosig katt som duktiga nea har tagit. 
(Pinsamt att jag länkade med tanke på att jag har typ 4 läsare, men ändå. Haha)


Den hör inte riktigt in

Men den var gosig som får vara med

Nej, vänta. Fel.

Den är gosig för att den får vara med.

Så.

(För jag vet inte var radera-knapen sitter)











Woopeliwoop - i sommar kommer Ron Pope till Bråvalla :DDD
Såg det för en vecka sedan på bussen, blev så glad så att jag var tvungen att göra en liten segerdans, men det var bara två till där så det gjorde ingenting. Haha. 

Sen awesomeiga Green Day på det, All Time Low, Johnossi och Icona Pop - fan vad grymt!! Ska bli kul att se Volbeat och Avicii också. & typ 40 band till, löv it. 
Fast Rebecca & Fiona är ju för jävla dåliga? Har alltid trott att de var bra? Carro visade mig Bubblegum och den var ju faktiskt roligt dålig, haha. 

Nej, aj shudd slip nauv. 

Puss på er, mina fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar