måndag 27 maj 2013

Det är viktigt det

att skratta och sånt alltså.
så det gör jag.
mycket.
försöker jag,
men annars kan man ju alltid le litegrann så där va


Idag är det exakt ett år sen vi åkte till Berlin. Om det inte vore för att jag LÖV MAJ LAJF RAJT NAOUW så hade det känts ganska sorgligt. Och det gör det väl ändå, på sätt och vis. Att tiden går så fort framför allt, det är lite hemskt det.
Men så länge som man är nöjd med nuet så spelar inte det så stor roll, man ska ju inte gnälla i onödan.

Idag har jag snackat engelska i en halvtimma, eller kalla det för nationellt prov om ni vill, det var det enda. Så fick mig en välbehövlig sovmorgon och kom ändå hem så tidigt att jag hann ligga på altanen i några timmar innan träningen.
 Imorgon blir det yoga och sedan massagekurs innan jag slutar vid halv tolv, och det är ju också rätt så najs, eller vad säger ni?
Helgen var toppen, vilket även nästa kommer bli, och helgen efter det aswell. Dessutom jobbar jag inte förrän om en månad. NaaaaAaaAajs. Jag klagar inte, livet är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar