onsdag 28 augusti 2013

Hon kunde vara någon annan, någon bättre, om hon slöt ögonen

Justja. Vill ni veta något fint? Något som är himla himla fint.
Jag ska på Håkan den 7 december, i Scandinavium. Helt jäkla fantastiskt.
Tyvärr så hann jag inte få tag på ståplats, då jag var väldans trög på att boka, så jag har sittplats. 
Men tur är väl kanske det, då slipper jag irriteras av armbågar i halsen och stora ryggar mitt framför ögonen. 
Och jag känner inte en endaste klok människa som förstår att det inte är ett par nya jeans som man ska lägga pengar på, utan det är konserter. Resor också givetvis, resor och konserter. 
Så i brist på kloka vänner ska jag alltså gå dit själv. Lite underligt och ovant kanske, men bara det är ju något positivt. 
Huvudsaken är trots allt att Håkan är där. Och jag då. Det är det enda som är viktigt.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar