tisdag 5 november 2013

Hej darliiings

Herre, vad töntig jag kände mig där. Men men, så kan det gå. 

HEJ
Idag har varit en mysig dag. Why, Rebecca? WHY? Tell me!!
Joo... För att jag har:

  • Simmat (förmodligen längsta jag någonsin simmat fyi, typ 800 meter faktiskt! nu känns ju 2000 meter, som krävs för betyget A, något mindre avlägset... he he he)
  • Gått runt i affären och valt ut bästaste godaste ingredienserna till sallad (fetaost, i love you)
  • Lagat bästaste godaste salladen!! VARFÖR lagar jag aldrig sallad för??? Har alltid trott att det är omöjligt att bli mätt men gäller ju bara att slänga i massa matiga saker så blir det toppentopp
  • Sovit middag i en timma <3333 Mamma väckte mig klockan åtta, trodde hon menade åtta på morgonen och blev livrädd för att jag försovit mig..
  • Haft lite bror-och-syster-mys genom att klämma pormaskar på min kära broders näsa. "Becca, jag har massa svarta prickar, hur får jag bort dem???". Hahaha, alltså fan vad äckligt det låter. Men vadå, jag är inte så känslig av mig och det är faktiskt kul när man kan få agera lite storasyskon och hjälpa till. 





Kolla vad ful min webcam blivit. Efter att någon själ förklarade att ens cam kan bli hackad, så att folk kan se dig genom den varesig du använder den eller ej, tejpade jag upp en klisterlapp på den. Möjligtvis lite töntigt och överförsiktigt meeeeeen tänk om jag någon gång skulle få för mig att sitta naken framför datorn. Det hade ju kunnat sluta i katastrof! Nu är ju inte det något jag gör superofta, men möjligheten finns ju. Eheh

Så iaf, nu när jag tog bort den lappen, samt gnuggade med fingret tusen gånger, så ser den ut så här. Det var ju kul. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar