måndag 7 maj 2012

En kväll som så många andra...

...sitter jag ensam uppe vid datorn med en kaffekopp som sällskap medan de andra sover.
Som vanligt.
Är tom. Helt slut i huvudet.
Har tränat. Åt dåligt innan träningen och efteråt sprang jag hem (ungefär 1 mil).
Så krafterna är slut. Har inte sprungit så långt innan.
Fast det var inte så jobbigt då. Mest nu.
Hälsenan gör ont som in i helvete. Kan inte gå nu men har smörjt in med tigerbalsam så hoppas det är bättre imorgon.
Men det är la smällar man får ta.
Känner mig sjukt duktig iallafall så det var det värt!

Tiden går sinnes fort.
Jag fattar inte att jag snart slutar nian.
Vad händer med allt då?
Försöker verkligen njuta av sista tiden.
Visst längtar jag till skolavslutningen och lov men fan vad jag kommer sakna allt!
Genom att inte stressa med något stressar jag sönder mig själv.
På något vis. Skjuter liksom upp allt.
Gymnasievalet gör mig inte riktigt klok.
Hur ska jag veta vad jag vill göra i framtiden?
Sen har jag fyra inlämningsarbeten att lämna in också, varav två skulle vart inlämnat för ett bra tag sen. Har börjat på ett...
Jag har inte tid med allt. Så därför lägger jag inte tid på något istället.
Så smart är jag ibland alltså.

Nej nu babblar jag om massa ointressanta saker ingen bryr sig om. Men så skönt att skriva av sig lite.
Ha en bra kväll och ett bra liv. Hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar