lördag 19 maj 2012

Ett litet hål

Hej skogstroll.
De senaste dagarna har varit mycket mysiga och har spenderats med lite olika trevligt folk.
Allt har verkligen varit bra ändå är det något som är.., inte helt bra. 
Jag har börjat bli så känslig igen. Jag hatar det verkligen! Nyss hade jag en bra liten period då jag bara kunde stänga av och sluta bry mig när jag ville. Men nu är det som att även om jag är glad och har kul så finns det en liten ledsamhetsklump inne i huvet som sitter och sänder ut negativ energi.  Inte så himlaaans kul va.
Nej men jag vet inte varför. Det är något som saknas. Känner det jättestarkt men vad det är vet jag inte. Egentligen är allt bra och jag är nöjd men det är som ett litet tomt hål.
Har blivit opepp på att träna också. Inte fotboll men all annan egen-träning. Och det suger rätt hårt.
Men annars så äre bra. Allt går så fort nu. 
Så mycket roligt och så mycket stress. Får panikkkko.


Är gött lycklig då jag äntligen får göra en tatuering! :D 
Dock vet jag inte vad för någon... Eller jo fast man måste ju vara säker. Och så.


Kösssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar