tisdag 15 maj 2012

Natet eller Estur

Klockan är 23.57. Jag har nu 3 minuter kvar att välja gymnasieprogram.
Orkar. Inte. Bestämma. Mig.
Just nu står Estet på förstahandsval.
Lite slumpmässigt sådära.
Men jag orkar inte ändra. Hittar inte lösenordslappen.
Hade natur stått som förstaval hade det nog blivit det.
Men nu är det inte så och jag hittar inte lappen = det är nog menat att jag ska läsa estet.
Kan man hoppas.

Ikväll har jag underhållit mig med att:
Skriva CV.
Sökt runt på sommarjobb.
Ha panik för att alla sommarjobb är upptagna vid det här laget.
Ql!

Även spelat lite pingis med papi. Känns som att kastas tillbaka i tiden sisådär tre år någonting. Det är ju alltid mysigt.

Klockan är nu 00:00. Jag har inga minuter kvar. Oups.
Det blev tydligen Estet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar