lördag 12 maj 2012

We Are Young

Hej där.
Idag har varit en gosig dag. En riktigt lugn dag då jag fixat massa små saker.

Älskar sånna dagar. De dyker ju inte upp så ofta.
Vaknade hos Linn men då hon skulle jobba åkte jag hem strax efter tio.
Och jag är så sjukt glad för har äntligen gjort klart geografiarbetet. Fy fan vad jobbigt det har varit men nu är jag klar. Bara en och en halv månad försent...
Så nu har jag bara tre arbeten kvar! Gött...


På tisdag är sista dagen att göra omval inför gymnasiet.
Vet inte vad jag ska välja. Panik. Kaos.
Estet eller natur? Vet inte. Vetinteintevetinte.

Sitter och lyssnar på Fun. och vet inte.
Ska skriva en text i svenskan också. Vill skriva något bra.
Något gripande. Fint. Något som berör.
Men jag tar inte riktigt tag i det.



Vad är det här för en liten bild då? Jo, det är en liten ful bild. Och just för att den är så ful fick den även vara liten. Jaha, okej.

Hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar