onsdag 7 november 2012

Den här dagen

har varit grymt bra!
Reasons? 

  • Slapp gå ut med Zoe imorse så hade massa tid över att spela lite gitarr
  • Våran klass är grymt rolig, speciellt när vi dricker te utan te
  • Två och en halv timmas musiklektion
  • Eftersom att vi musikare är så nyttiga för tillfället hade vi morötter, gurka, tomat, paprika och blomkål med dipp som fika
  • Har vart ute och sprungit + gått på Body Balance
  • Det är mörkt ute vilket är mycket mysigt
  • Jag har tillräckligt lite läxor och grejs för att kunna skjuta upp det vilket betyder att jag kan lägga mig riktigt jävla tidigt
Dock hade vi engelska läxförhör som jag jag missförstått helt. Så fick F. Förstår ni? F!!! Aldrig fått underkänt i hela mitt liv. Och på ett jävla läxförhör? Hrmpf. 
Jaja, allt har sin första gång. 


Goodniiiiight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar