måndag 26 november 2012

Min hälg

Min helg var förresten helt underbar. Brukar inte skriva så mycket här om vad jag har gjort men man kan ju göra ett undantag.
Fredagen firade Alice och jag Ida. Umgås inte så ofta vi tre längre så är himla mysigt när vi väl gör det! Lagade mat, snackade och såg på film, perfekt kväll!

Gav Ida en tavla jag och Alice gjort med bilder från Spanien. Sista vi gjorde innan vi skulle åka till Ida
 var att tappa den i marken så flera snäckor lossnade, typiskt oss!
Bilder snodda häärifrån

Lördag åkte jag hem till my dear classmate Elin ihop med större delen av klassen. Så underbart att alla är lika positiva till att göra konstiga saker som jag är - got to love esteter!
Hoppade (simmade/lekte/whatever) i bollhav, sjöng för främmande männsikor, käkade pizza, gjorde en mycket vacker film, sjöng konstiga låtar och avslutade kvällen med tjejsnack (killarna hade somnat), supermys!
Så jäkla glad över att jag hamnade i denna klass. Där man tar tag i saker och träffas, har en otrolig fantasi och snarare överdriver den "knäppa" sidan än att försöka dölja den.

Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Slapp göra samhällsprovet pga sjuk lärare, drog över gitarrlektionen med 20 minuter, planerat om Green Day konsert, sov en kvart på bussen hem (superskönt!) & stack ut och sprang med Zoe. Livet är bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar