måndag 12 november 2012

Så arg

Religionsinlämning, engelska prov, svenska tal, naturinlämning - gå och döööööö.
Seriöst? Har ni inget bättre för er än att förstöra mitt liv med krångligt formulerade frågor som läraren inte ens själv förstår? "Hm, vilka avancerade ord ska jag använda för att formulera mig så komplicerat och onödigt som möjligt så att eleverna omöjligt kan förstå själva frågan?"
Får så jäkla lust att bara skita i allt. Vem bryr sig om jag får F i religion? Blöö
Jag tycker inte om dig dumma religionskunskap, förstår du inte? Låt mig va

Gjorde i ordning ett bad och tände 2468 stearinljus (okej, inte riktigt, men 15 faktiskt) runt omkring och kokade massa te för att det skulle bli lite mysigt att plugga. Dock tänkte jag inte på hur jävla varmt det blir ihop så satt och svettades istället så klarade inte av att sitta kvar.
Så är det jämt, allt låter så mysigt/roligt/spännande/allmänt awesome men sen när man väl gör det är det inte så jäkla kul.

Nä. Fuck. This. Bajs. Plugg.
Orkar inte
Nu ska jag gå och koka te, dricka en kopp och hälla över resten i en termos. Nu vet ni det. Fan vad bra.

Bild på min samhällslärare




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar