måndag 26 november 2012

Thailand

Har suttit i nästan två timmar nu och tittat igenom alla bilder och filmer från Thailand, och redigerat och grejat. Shit, vad jag saknar det. 
Det var inte så perfekt alla gånger, absolut inte. Men nu, nu känns det så fantastiskt underbart! 
Maten, värmen, stränderna, milkshakes, frukterna, moppeturerna, alla mysiga restauranger på kvällarna, all musik från olika barer, allt!



Hemskt ful bild på mig egentligen men själva bilden i sig är så mysig så jag måste lägga upp den ändå.

Enda badet på hela resan som svalkade...                             Jag på min elefant. Ja, den är min.

Seriöst, förstår ni hur mysigt? Koh Samet in my <3

Var på snorklingutflykt. Hade förväntat mig fiskar i alla möjliga färger men det blåste som tusan och jag såg bara massa gråa tråkiga fiskar. Skitfina, skitkul.
 Den här bilden är lite rolig faktiskt. Om man tittar noga ser man att jag inte tittar i kameran utan vid sidan om. Upptäckte nämligen att en fotograf som tidigare fotat åt ett annat håll nu höll kameran riktad mot mig. Väljer att tro att jag var ett bra motiv istället för att tro att han var en läskig pedofil... Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar