söndag 11 november 2012

Några webcam-bilder

skaffar man sig ju genom åren... Har faktiskt haft den här datorn i drygt två år nu, eller är det tre?
Efter ungefär tre reparationer så är den faktiskt rätt okej, iaf jämfört med skoldatorn.
Men skitsam, tillbaks till webcam. Insåg att jag har nästan pisamt många bilder på mig själv. Dessutom är det ungefär 3 olika miner jag växlar mellan... Nä, men typ. Nästan.
Åh, vad jag saknar mitt röda hår! Så jäkla coolt. Fast måste komma ihåg att det var ojämnt och en för oklar färg, så det var inte så fint. Bara väldigt fint på bilderna... 
Hahahah, hittade förresten en sjukt rolig bild som jag tänkte ta med i collaget men ändrade mig i sista stund. Så mycket ska jag inte bjuda på mig själv, fruktansvärt ful bild. 
Men väldigt rolig, som jag inte tänker dela med mig av, mohahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar