söndag 30 december 2012

2012

Imorgon är sista dagen på året. Gud, vad jag har längtat efter det, att börja om. Fast nu känner jag inte så stort behov av ett nytt år längre. 
Det är konstigt att det känns som en ny start, men egentligen är det som vilken dag som helst. 
2012 har absolut varit det bästa och det sämsta året i mitt liv. Har haft så himla många underbara stunder men även väldigt jobbiga. 
En lite kul sak faktiskt är att jag efter varje månad har skrivit en kort sammanfattning om den, om den har varit bra eller dålig och om det hänt något speciellt. Maj och början av juni har absolut varit de bästa månaderna, fan vad fina dem var. Sista tiden med 9B, Berlin, musikalen, förberedelser inför avslutningen & själva skolavslutningen. Saknar det något otroligt, bästa tiden i mitt liv.

Har lärt mig jäkligt mycket det här året, om mig själv, andra och världen. Haha, det där lät djupt... 
Nä men jag är riktigt tacksam för det här året. Förutom maj & juni så är Gothia, Spanien, Kittelfjäll, Melissa Horn konserten, Kittelfjäll, Ella, Gullholmen med Linn, kväll med 12Es, julafton, bara några av alla fina minnen. 
Är så himla tacksam för alla fantastiska minnen jag har. Fast ibland känns det som att de bryter ner mig, vill alltid vara någon annanstans i ett gammalt minne. Men men, nästa år väntar hundratals nya minnen.

Hittade förresten massa bilder på saker jag ville göra/lyckas med 2012. Upptäckte att 34 av dem har faktiskt hänt, det är ju ändå ganska naaaajs? Fast jag tänker inte lägga upp dem, nepp det orkar man inte. Hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar