söndag 23 december 2012

23 december

23:59
Om en minut är det en helt vanlig dag som vi har bestämt oss för att fira. En helt vanlig dag. 
Nädå, nu ska jag inte låta negativ, har faktiskt varit jättepepp på julen detta året! Stor skillnad från förra då jag gick runt och muttrade att jul var överskattat, haha.

Mitt lov hitills har varit super!
Ingen orkar läsa en lång text ändå så hitill har jag:
Julbakat hos farmor med kusiner
Planterat ett äpple
Uppträtt med klassen på ålderdomshem 
Gått på Jul på Liseberg
Överlevt jordens undergång
Fotat Zoe
Sett Sagan om Ringen med skojiga personer
Legat och pratat fram till kl 6 på natten med Sara
Haft "mini julafton" med familjen
Brottat ner min bror i snön (Jag är fortfarande starkare, wiho)

Har även fått en gitarr, så nu är jag SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad! :D

Nu är det julafton. Trevligt. 

Min helg har varit underbar. Fast det har jag redan sagt, men det tåls att säga igen.
Var förresten ute i snön förut med min familj och Zoe - nostalgi gånger tusen. Så otroligt mysigt. Jag älskar snö. Jag älskar min familj. 

Förresten kan man nog inte säga "nostalgi gånger tusen", make no sense at all, men det lät gosigt.

Förresten 2 så har jag fixat så att man kan kommentera nu. Inte för att jag tror att det är så många som vill kommentera men om det nu finns någon liten stackare som vill det så vore det ju fruktansvärt om det inte gick. Hejdo

GOD JUL


3 kommentarer: