söndag 2 december 2012

Advent & pepparkakor

Japp, jag lever.
Nu har man klarat att sova ute i -9 grader, det ni! Vaknade åtta imorse med svinkalla fötter så då tyckte vi att vi stannat tillräckligt länge så tog oss hem och sov i min soffa i några timmar.  
Det var inte den bekvämaste natten, det kan jag inte påstå, men lätt värt. Nu har man gjort det. 

Har även pepparkaksbaket avklarat. Så nu har jag ätit så många att jag inte vill ha några mer förrän nästa år.




Haha, alltså när jag ser den här bilden vill jag nästan gråta. För det första: Kvalitén?? Inte okej!
Men värst av allt är ändå redigeringen. En snöflinga? Nån jävla rödabär-grej? 
Jag skäms över att erkänna det här, men nej, redigeraren till det här collaget är ingen tolvårig tjej. Det är jag.
Jag borde få livstid eller bli halshuggen som lägger upp det här men det är ju faktiskt ganska mysigt. Trots att det är så P12igt som det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar