onsdag 12 december 2012

LUCIA

Jo, det är visst Lucia idag. I alla fall enligt min skola.
Tycker Lucia är så otroligt mysigt. Då kan det faktiskt vara riktigt roligt att sjunga i kör. Det är något speciellt med de levande ljusen och att det bara är piano och sång, väldans gosigt. 
I kartonggrejsen som man har runt ljuset så gjorde jag hålet alldeles för stort för att det skulle rinna ner stearin på handen under uppträdandet, men så gjorde det inte det ändå :( Försökte skaka handen för att lyckas men funkade inte då heller. Så typiskt, blir alltid tvärtemot vad man vill. Lite knäpp är jag kanske, men jag tycker om utmaningen att stå och sjunga och se glad och fridfull ut samtidigt som man har jätteont, haha.
Har haft tre uppträdanden idag och sen fick vi sluta, awesome. Fast bussarna går ju helt efterblivet nu så var inte hemma förrän två ändå. 
Just nu gör jag allt som jag inte borde göra, det vill säga allt annat än att plugga. Är galet stressad för kommer inte hinna med och ändå slösar jag bort tiden, så smart. 
Visst, lyckades jag bra med att redigera dit glitter på bilden förresten? Haha eller inte. Men ändå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar