lördag 8 december 2012

Död

Japp, precis vad jag är just nu. Fast håller på att städa så har stängt av tröttheten för en stund, har en stark känsla av att jag kommer falla ihop när jag slår på den igen.
Varför så jäkla trött då? Alldeles för lite sömn och så träning på det. Galet vad trött jag blev på träningen, inte tagit ut mig så mycket på länge. Förstår inte vart jag fick all energi från när jag sovit så lite.
Förutom att städa så målar jag naglarna (japp, man kan göra det samtidigt), dock har jag ingen aning varför. Målade naglar suger, blir fult efter en halv dag.

Nä fyfan vilket tråkigt inlägg. Gör ett tappert försök att rädda upp det genom att lägga upp de här bilderna på min vackra hund:
Hon har tydligen bestämt sig för att bli muslim. Tror inte riktigt hon vet vad det innebär men hon är så söt så jag låter henne hållas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar