lördag 1 december 2012

1 december

Idag är en bra dag och jag är på jättebra humör.
Sista november fick en fin övergång till december i form av en nattpromenad med Hanni & Zoe. Mysigt. Älskar att vara ute och gå på natten, så fritt på något vis.

Om någon timma så ska jag träffa Hanni och tälta.  Tror det ska bli 6 minusgrader men vi har laddat upp med varmasovsäckar och filtar så det ska nog gå bra.  Alla säger att vi är dumma i huvudet men det är dem som är tråkiga. Det kommer ju åtminstone inte regna och jag tror nog att vi klarar oss ifrån att frysa ihjäl.
Undrar varför vi blev så skogsmulliga av oss? Bra är det iallafall.
Just nu dansar jag runt till Kiss som spelas på högsta volym och känner mig cool som få. Och det är ju alltid härligt.
Världens trassligaste hår har jag också. Underbart!















Hmmm, var hon ironisk nu eller inteee? Det ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar