söndag 9 december 2012

Black hair

Helgen har varit super! Har tillbringats med de underbara Linn Hanna och Alice. Lite julhandel har jag också hunnit med, har bara några få julklappar kvar att köpa nu. Äntligen köpt mig ett par vinterskor också! Eller ja vinter och vinter, så väldans varma är det väl inte, men helt klart en förbättring från förra året då jag gick i converse hela året. Men det är så jäkla tråkigt att köpa skor så you can't blame me.

Sitter och färgar håret så snart är det kölsvart igen. Och om jag känner min kusin rätt så lär jag bli kallad för Rebecca Black imorgon, hrmpf. Men det är det värt! 

















Här sitter jag med färg i håret och en näsring jag köpte idag. Fin va? Hört att det ska vara galet inne i vinter. Fast nä, det var bara ett desperat sätt att flytta fokus från mitt ansikte. Hoppas jag lyckades, hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar