onsdag 27 februari 2013

5 anledningar till varför det är en mycket fin kväll

Jag har...
                 tränat futbull
                 kommit på världens bästa sätt att äta kiwi på: skala hela, ät. toppen. great.
                 sovmorgon imorgon, wiie
                 inget elakt prov jag behöver plugga inför imorgon
                 fått jobbintervjun på donken överstökad, dock gick det inte perfekt men helt ok
                 

























Visst ser det ovanligt ut när jag har huvudet rakt upp och ner? Av någon underlig liten anledning så lägger jag alltid huvudet på sne så att det ser ut som att jag har nackproblem eller något. Okej, nackproblem var ett dåligt exempel när jag har det, höhö, men ni fattar. 

Typ så här:




























Överdrev bara pytte på den här bilden. Seriöst, vad fan gör jag så för? Man ba HÅLL HUVUDET RAKT KVINNA. Please. 
Alltid samma håll också. Fick anstränga mig sjukt mycket på den övre bilden för att hålla det rakt. Knaskorv. 

Men gud, nu får jag panik. Jag MÅSTE sluta göra så! Ser ju helt sjukt konstigt ut? 

Saker jag bör förändra, nu: Börja hålla huvudet rakt på bild.
                                                 Sluta skaka hand som en död fisk 
                                                 Sluta säga "hej" men pipig röst. Också något jag inte förstår  
                                                 varför jag gör?? Inte alltid men typ om jag får förbi någon och
                                                 ska heja snabbt, då lägger jag på bebisrösten. FULT

                                                 Börja röra på läpparna när jag säger hejdå. Just nu säger jag ett
                                                 "herråååå" utan att röra läpparna, som en buktalare, sjukt
                                                  konstigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar