torsdag 7 februari 2013

7 februari

Hej kåmpisar

Idag har varit en tuff dag. Först naturprov som seriöst är de mest ansträngande prov jag har varit med om, i alla fall i klass med nationella i 9:an helt klart. 
Sen har jag upptäckt att jag och min mamma är alldeles för lika... Så jäkla lättirriterade och känsliga båda två. Började gnälla på varandra för ingenting och slutade med att vi båda grät, suck.

Nä. 

Hej.

Jag vill bli krönikör. Har blivit aspepp på det sen Ella nämnde det, läste dessutom en krönika i ST tidningen idag och den för jävla värdelös om jag får säga det själv (hoppas inte någon som läser det här känner denne, hehe...), så tycker faktiskt att de borde byta ut hen mot mig. Dock är jag väl inte så jäkla bra på skriva krönikor, vad fan skriver man om liksom? Men det hade varit väldigt kul.

Jahaja, här babblar jag på som vanligt om allt och ingenting. Det var ju intressant och så där. Åt förresten en semla förut, min tredje sockerbomb år 2013. God, men inte så god som jag mindes dem faktiskt.


























This pic är snodd from weheartit, min semla var bra mycket fulare

Fridag & lördag blir det tjejkväll och på söndag börjar nedtrappningen till fasta! Så jäkla spännande ska det bli!
Har sökt runt massa och har hittat väldigt delade meningar om fasta är bra eller ej, men jag ska i alla fall testa så får jag själv avgöra hur det känns. Är dock lite orolig för muskelnedbrytning och grejs... Men men, värt ett försök! 

Nu ska jag sova, små katter. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar