tisdag 19 februari 2013

Hey Ya

Jag vet inte vad det är med mig. Sitter och har bajstråkigt vid datorn men jag känner verkligen inte för att gå och lägga mig, trots att den alldeles strax är elva.
Today har jag vart med bästavän och packat väska inför fjällen resa som bär av om två dagar tillsammans med en annan bästa vän - så härligt! Lämnade väskan till henne och efter det så sprang jag hem, med en del omvägar. Jag tror jämt att jag hatar att springa men när jag gör det är det fan underbart! I alla fall med grym musik i ett par bra hörlurar, med utsikt över havet, ensam i mörkret med stjärnor som lyser ovanför huvudet. Fick nästan lust att dansa fram, så glad kände jag mig. 
Jag är sugen på kaffe. Fan vad gott. Men nej, jag borde sova. Det är ju en dag imorgon också. SKOJA. Så säger man inte, det är fult. Ska aldrig säga så i mitt liv utan att vara oseriös, det lovar jag här och nu. "Dags att tänka på refrängen" är dock ännu värre. Blä.

Sitter och lyssnar på "Hey Ya" med The Blanks, Scrubs-gruppen. Hörde den första gången på mattelektionen idag, och fråga mig inte varför men när jag satt där och lyssnade på den medan jag skulle räkna ut P = 2400 ^ 3 så börjar jag plötsligt gråta. Inget hulk eller storgråt men det trillade nääääästan ner en tår men jag hann faktiskt blinka bort den.
Det var konstigt. Jag har jättesvårt att gråta för när jag är ledsen och mår dåligt, då jag verkligen behöver det, men när jag hör en fin låt då minsann. Knas. 













Nä, nu ska jag sova. 
Godnatt mina fina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar