torsdag 14 februari 2013

Alla Singlars Dag

Som jag och Alice så trevligt kallar det. Ska fira den ihop med henne precis som förra året, då var det romantisk middag , nämligen sushi, och detta året blir det bio.

Förresten har jag avbrutit fastan, känns inte så farligt misslyckat för jag kunde verkligen inte  koncentrera mig på plugg ett skit så kändes som att det behövdes. Kände mig så sjukt svag imorse, fick världens blodtrycksfall när jag reste mig upp och det flimrade framför ögonen i flera timmar efteråt. Men det har varit kul att testa, ska nog försöka göra det ordentligt någon annan gång, på ett sommarlov eller så.
 Dock får jag inte äta normalt än, får typ äta äpple och A-fil och sådant. Dock var det svårt att låta bli müsli, var tvungen... Hehe. Får hoppas att jag inte chockar min mage allt för mycket. 





















Bild från igår då jag och Theo var och hälsade på på Alice skola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar