fredag 1 februari 2013

Hello february

@ le biblioteque, with my white elaka kusin. Japp. 

Har insett att jag är typ besatt av att analysera människor, framför allt sådana jag inte känner. Jag kan sitta med några kompisar och låta dem prata, medan jag sitter och lyssnar och iakttar några helt andra som sitter några meter ifrån. Tycker det är så himla kul. 
Först dömer jag dem för att de pratar om andra saker än vad jag själv brukar göra.
Sen tänker jag ut anledningar till varför de pratar om så tråkiga saker och så förstår jag dem och börjar tycka om dem. 
Haha. 

Alltså seriöst, ibland är jag helt fruktansvärt rolig. Igår när jag pratade med Ella tittade jag på mitt gamla steninlägg och skrattade så att jag dog. Jag älskar det inlägget. Jag älskar att jag tycker att jag är så fantastiskt rolig ibland. 

Yesyesyesyes. 
Min mage kurrar otroligt högt. Det låter som en blandning mellan en högtryckstvätt och en döende val. Dock har Carro headset på så hon klarar sig från detta hemska oljud. Tur det, annars hade hon väl blivit döv på vänstra örat också. 





























Fin bild på Carro och mig som vi skapade på en väldigt rolig svenskalektion för ett tag sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar