måndag 4 februari 2013

Underbart

Åh vad träning är bäst! 

Hemkommen från ett pass Pace samt CX. 
Det gick så sjukt jäkla bra! Underbart att träna när man är arg, förvandlade all min ilska till energi och lyckades kämpa på hårdare än någonsin. En helt galen känsla, tog ut mig totalt men kände det knappt i kroppen utan bara i huvudet, som att det var mina tankar som fick anstränga sig för att kroppen skulle röra sig. 

Åh, så najs så najs. 

Jag brukar nästan aldrig ta ut min ilska (förutom mot min bror, hehe) men har gjort det på sista tiden och det är så fantastiskt skönt. Fan så mycket härligare att vara arg än att vara ledsen. 

Förstår inte varför olyckliga människor inte tränar mer? Det hjälper verkligen. Det är inget bullshit utan allt känns så gött mycket bättre efteråt. 

Har proppat i mig massa mat så magen är uppsvälld och vågen visar för mycket, men det gör ingenting alls, för jag känner mig så otroligt duktig och stark. Stark fysiskt och stark psykiskt. 

Dessutom är Hanna bäst på att säga rätt saker när det behövs, så nu känns det om möjligt ännu bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar