söndag 3 februari 2013

ätervindruvormumsmumm

Hello people

Mitt liv är fint. 
Det är inte alltid jag inser det, finns ju alltid någonting man vill ändra, något mer man vill ha. 
Men egentligen är det så jäkla fint. 

Har läst en text på Hannas blogg typ fem gånger. Så fint, blev helt tårögd. 
Hon är en så himla fin vän, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna henne. 

Seriöst, jag har så många fina vänner. Det är faktiskt helt otroligt. Jag värdesätter dem så sjukt högt, utan dem vore jag ingenting.

 Bild från i lördags, kom tvåa. Riktigt surt med en andraplats igen, men var pinsamt stolt över att vara lagkapten. Minns inte sist jag var det, riktigt ärofullt faktiskt.

Egentligen har jag inte så mycket att skriva. Min mun svider för jag har ätit massa vindruvor. Jag äter så jävla mycket frukt hela tiden, börjar nästan fundera på om mitt sockerbehov håller på att bli värre trots att jag undviker så mycket sötsaker. 
Apropå frukt så ska jag nog gå och ta mig ett päron. Eller ett äpple. Eller några fler vindruvor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar