söndag 24 februari 2013

Hola

Ska egentligen inte blogga utan sova, men kände att jag var tvungen att kika in här. 
Nyss kommit hem från några jättehärliga dagar i Branäs, tillsammans med Alice och några fler. Superkul att åka skidor, och faktiskt roligt att åka på annat ställe än Kittelfjäll, även om jag måste erkänna att jag saknar "riktiga" backar, haha. Nä, men det var mycketmycket bättre än vad jag förväntade mig, så det var ju änna superrrrrrr. 

Så här ser jag ut när jag åker skidor

Känns som att på sista tiden har jag inte riktigt levt för mig själv. Det är som att istället för att ta tag i mitt eget (egna? eget?) liv så har jag typ ägnat min tid åt vänners problem. Jag leker psykolog väldigt ofta nu för tiden, analyserar och försöker reda ut tankar och komma med lösningar, men det verkar ju funka så det är väl bra? Eller något? 
Nä, men faktiskt, mitt liv står still för jag anstränger mig inte för att förändra det utan istället lägger jag energi på andras. 

Haha, det var inte meningen att låta som "Hej, jag är såå omtänksam och såå snäll, för jag bryr mig mer om andra än om mig själv" för så är det inte. Nej, jag bryr mig supermycket om mig själv och jag är ofta självisk. Så ja. 
Inte meningen att låta som hon som snurrar runt och säger smile
Haha, gud vad rolig jag är, sitter här och ler för mig själv. Vadå rolig? undrar ni, men ni vet inte för det är bara Hanna som förstår. JappJopp. Haha

Usch, jag har en finne i pannan. Nej. Jag har ett sår i pannan, som en gång har varit en finne. Ja. 

Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar