söndag 13 januari 2013

23:36

Ligger och tittar på underbara Soran Ismail, fan vad rolig han är. & smart. 
Ligger och garvar för mig själv, så underbar. 

Har haft en super helg. 
I fredags sov Hannis och Hanni hos mig. Så kul att träffa Hannis, gör det så sällan. Men jag tycker att det är häftigt hur man kan träffas bara några få gånger på ett år och sen när man väl träffas så är ändå man lika nära som om vi hade träffats varje dag. Såg på film, åt godis (jag år vindruvor - bra vaaa?) och pratade.







Mina fina tjejer <3

I lördags åkte jag till Sara, där det var några skojiga kompisar. Hade musikstund och gick 200 varv. Det var i alla fall vad Adrian sa, men jag och Elin tror att han har lite svårt att skilja på verklighet och fantasi, stackarn. 
Dock var det bara jag och Elin som sov över. Låg och pratade till sju, så härligt! Älskar nattprat. 

Och idaaag, har jag inte gjort någonting. Men det är så mina söndagar brukar se ut och det är rätt gött faktiskt.
Är lite smått överlycklig för att Egoina har svarat på mitt mejl också, hihi. 


Nä, nu ska jag ta och sova. Får änna tänka på refrängen - det är ju en dag imorgon också.

Sov gott finisar




2 kommentarer:

  1. HAHAHAHHAHA SÅ JÄVLA KUL <3 ADRIAN ASSÅ X) det var mysnatt, puss, borde göras om igen! :D // PSYKOPATEN ELIN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha ja, det är synd om honom! Kan inte vara lätt att inbilla sig saker :(
      Jaa, det får vi allt ta och göra! :)

      Radera