måndag 21 januari 2013

Hola and Goddag

Hellöu
Sitter och borstar tänderna och ska snart sova.
Har feber, yay. Nä, men det hade faktiskt varit yay, med tanke på att jag har längtat efter att bli sjuk och slippa göra någonting, om det inte vore för att vi har "festival" imorgon. Fan. Så måste pallra mig till skolan ändå. Kul va??



Måste förresten berätta en sak som enligt mig är ascool, men jag tror inte ni håller med. Haha, iaf:
Har under en längre period försökt komma ihåg att titta på min hand så ofta som möjligt efter att Madeleine (som vet allt, haha) förklarade för mig att man på så vis kommer kunna styra sina drömmar. Orkar inte förklara hur och varför men för första gången kom jag på under drömmen att ta upp handen och titta på den för att titta om jag sov eller inte, och det var jätteobehagligt! Jag kunde inte återskapa den ordentligt så den flöt runt och ändrade form, vågade knappt titta på den. Så när jag äntligen kom på "Shit, jag sover faktiskt. Nu kan jag göra vad som helst!" då kommer mamma hem... Och väcker mig... -.- 
Suck. 
Är jättesugen på att sova nu, haha! Tycker att drömmar och sådant är skitintressant, så himla häftigt. 

Dock vet jag inte om jag kommer kunna sova med tanke på att jag sov närmare tre timmar på soffan förut. Men men, ska ge det ett försök - godnatt!






Jag har svart hår igen. 
Awesome.

1 kommentar:

  1. FRÄÄÄNT, DU MÅSTE BERÄTTA DET FÖR MIG NÄR VI SES!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRAM ELINPELIN PÄRONPUNG

    SvaraRadera