lördag 5 januari 2013

blööööööööööÖö

är så satans trött på att plugga. Har ju suttit i åtminstone en timma nu. Ändå har hälften av det varit bokläsning och hälften reflektion av boken, sådant ska ju i alla fall kännas okej-kul. Svenska är ju ett jämförelsevist roligt ämne. Hur ska jag då stå ut med religionsskit om två dagar? 
Apropå religion har jag tydligen någon inlämning i det också. Med tanke på att jag vill komma in på juristlinjen borde jag kanske göra den, men jag orkar verkligen inte. Fyfan för religion. 

Mycket fotboll denna helg. Har tittat på Isenta både igår och idag tillsammans med Lis, har inte varit med henne på evigheter så var väldigt kul att spendera lite tid ihop. & imorgon ska jag själv spela, SM-kval. Skojsigt. Hoppas jag är lite nervös innan, blev inte det sist och då blev jag istället nervös över att jag inte var nervös. Normal tjej, haha. 

Har blivit otroligt förkyld. Sådär pang bom bara. Skulle tippa på att jag nyst/nusit/nysit cirkus 29 gånger idag, utan att överdriva. Nu älskar jag iofs att nysa men det vore ju trevligt att kunna andas genom näsan utan att göra snark-ljud. 

Idag har jag tackat nej till följande: godis, cola, kladdkaka, julmust, chips.
Därför förtjänar jag en :











Plus den jag förtjänade igår:











Duktig tjej. Nu ska jag återgå till plugg. KUL :D

Jag råkade precis lägga mig på min katt. Jag blev räddare än vad han blev. Så att ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar