måndag 14 januari 2013

nyttigtjej.se woop woop osv osv

...och alla andra fula uttjatade uttryck man kan använda.

Har nyss kommit hem från pace och cxwork, känner på mig att jag kommer ha en hel del träningsvärk imorgon... Så nu sitter jag här med chiliconcarne med keso, vitkål och massor av chilipulver samt en kopp grönt te. Har aldrig druckit speciellt mycket grönt te förut, förstår inte varför?? Hur gott som helst och dessutom nyttigt! 

Tidigare idag åkte jag Hanni och kollade på Theo som uppträdde. Så duktig är han! Spelade cirkus 9-10 låtar skulle jag tro. Very duktig kille

Har förresten ätit nyttiga chokladbollar idag. Blev överlycklig när jag hittade receptet - är nämligen mer protein än kolhydrater i! Dock smakade första tuggan förjävligt, men man vande sig rätt fort och tyckte tillslut att det var gott. Men man får inte förvänta sig chokladbollssmak, är mycket syrligare och beskare. Men gott och absolut värt! Recept hittar ni hääääääärfrån min favorit blogg för stunden.

Nu ska jag fortsätta på "Årsresume 2", blir ju aldrig klar med det jävla inlägget. Känns lite onödigt med tanke på att det är alldeles för mycket text och bilder för att ni ska bry er ändå, men det är ganska kul att göra det för sig själv. Så man inser vad man har hållt på med under året. 























Me and my fantastic kopp! Lätt en av mina bästa julklappar, var verkligen behov av en mugg - alla andra hos mamma är så omysiga att dricka ur. 
Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar