onsdag 2 januari 2013

Jahaja

Jäklar vad långt förra inlägget blev, inte meningen hörrniii. Men men, det var mest till för mig själv ändå. Var lite kul att inse vad jag har gjort under året, har ju nästan glömt av. 
Har ni tänkt på hur ofta jag skriver "jäklar" förresten? Fult! Men jag vet inte, det bara blir så. Svär rätt ofta i verkligheten men när man skriver blir plötsligt "jävlar" och "fan" så mycket fulare på något vis, så mycket grövre. Så då blir jäklar lite lagom sådär va. Haha. Japp, man kan ha tankar kring allt! 

Just nu sitter jag och äter ett äpple. Det är gott. Hyfsad konsistens men kunde gärna ha varit lite krispigare. Smaken är också helt okej fast eftersmaken skulle varit lite syrligare. 
Skoja. Man ska inte diskutera äpplen på sin blogg. Det är konstigt. 
Det är bara med Hanna man kan diskutera äpplen, hon och jag är nämligen äppelexperter. Fast med närmare eftertanke så är vi faktiskt expert på allt. 
Japp, så kan det gå. 
Haha, nä men det roliga är att vi tycker att det är sant. Vi har alltid rätt, så är det bara. 

Ska man berätta lite om nyår förresten?
Var hos Carrp med några goa personer. Började kanske inte jättebra då alla var tråkiga och planerade inför "senare" men sen så blev det riktigt kul! Det tyckte i alla fall Linn och jag, haha... Nä men det var lyckat! Hade ett härligt skrik ihop med Carro och Sandra också. 
4 små bilder från kvällaa.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn. Påminner mig om 2012 (för det var ju så jäääkla längesedan). Haha eller början på 2012 då. Gud, vad mycket jag har lyssnat på henne. Hon har varit min bästavän flera kvällar. Konstigt att musik kan hjälpa en så mycket.

Förresten. Det har hitills varit två nätter år 2013, och på dem två har jag drömt om två "fel" jag gjorde 2012. Alltså inte exakta men själva principen. Inatt drömde jag att jag hade pratat bakom en väns rygg, vilket var något av det som gett mig störst problem/ångest/måttdåligt, eller vad man nu ska säga, förra året. 
Vad betyder det?? 
Är det någon form av varning/kom ihåg inför 2013? 
Or whut?
Har försökt söka runt på google (haha, ja, jag älskar att tyda drömmar) men jag förstår inte. 
Har älskat mina drömmar tidigare - de är alltid så himla händelserika och härliga, haha! - men dessa två har bara vart skitjobbiga. 
Uss o ble

2 kommentarer:

  1. Haha jag orkar inte, igår tänkte jag precis på det där med att jävlar låter så vasst och oartigt, men jäklar låter mildare, så om man ska skriva det måste man skriva jäklar.
    Och det där med drömmarna, första nätterna drömde jag också mardrömmar om saker som man gjorde fel innan detta året, och tänkte om det innebar en varning eller ett tecken på att något kommer hända igen.

    OCH ATT MELISSA HORN ÄGER OCH DET KÄNNS SOM JAG KÄNNER HENNE ÄVEN FAST JAG INTE GÖR DET.

    Förlåt för i söndags, förlåt för denna kommentaren, förlåt, nu kör vi på 2013!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ofta? Vi kanske är sådana dära telepatiska systrar? ;)
      Eller hur! Dock tror jag på varning, mycket bättre! Haha

      Melissa Horn är bäst! Hahaha japp, jag känner henne utan och innan och ännu konstigare är att det känns som att hon känner mig också, haha

      Men nej, säg inte förlåt. "Alla" som var tråkiga innefattade även mig alltså!

      Japp 2013 kommer bli bäst! <3

      Radera